ایران،تهران،خیابان شریعتی،نبش خیابان کلاهدوز،برج نگین قلهک،واحد43

فهرست جدید عوارض صادراتی برای مواد خام و نیمه خام تعیین و تصویب شد

فهرست جدید عوارض صادراتی برای مواد خام و نیمه خام تعیین و تصویب شد

مصوبه مهم هیات وزیران؛ فهرست جدید عوارض صادراتی برای مواد خام و نیمه خام تعیین و تصویب شد

🔹🔻هیأت وزیران در اجرای بند (ص) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی به‌منظور تحقق جهش تولید دانش‌بنیان و جلوگیری از صادرات نهادهایی که مورد نیاز داخل هستند، فهرست مواد و محصولات معدنی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به‌صورت خام و نیمه‌خام را که درآمد حاصل از صادرات آنها در تمام نقاط کشور مشمول مالیات هستند، تعیین کرد

🔻مواد خام: براساس بند (ب) ماده (۱) آیین‌نامه اجرایی ماده (۳۷) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موضوع تصویب­نامه شماره ۱۰۷۰۳۸/ت۵۲۵۳۲هـ مورخ ۱۷/۸/۱۳۹۴، ماده‌ای که پس از استخراج و یا استحصال، تغییری در کیفیت فیزیکی، شیمیایی، ماهیت و نوع آن ایجاد نشده باشد و به ‌همان شکل برای فرآوری به واحد تولیدی واگذار یا صادر می‌شود.

🔹مواد نیمه‌خام معدنی: کالاها و محصولات حاصل از کانه‌آرایی و فرآوری ماده خام معدنی که صرفاً به عنوان ماده اولیه و حد واسط جهت تولید محصولات نهایی به کار می­روند را در بر می­­‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

شرکت تجارت فیروزه جرجان ازسال ۲۰۱۶ فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

این شرکت ابتدا در حوزه مطالعات اقتصادی و سیاسی منطقه آسیای مرکزی شروع به کار نمود و سپس درزمینه بازرگانی کارخود را ادامه داد.

این مجموعه محدودیتی در انتخاب کالا برای خود در نظر نگرفت و متمرکز بر جغرافیای کشور های آسیای مرکزی مشغول برقرای ارتباطات تجاری با بازرگانان آن كشورها شد…

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی فیروزه میباشد

طراحی سایت و سئو توسط الوان وب